Thursday, October 10, 2019

CARA PASANG KAMERA IP TANPA WAYAR | CCTV AMPANG | CCTV MURAH | CCTV | CCTV MALAYSIA |



Sistem pemantauan kamera wayarles boleh dikatakan sebagai sistem keselamatan yang agak biasa di pasaran. Ia boleh menyediakan proses pemantauan yang lebih selamat dan lebih dipercayai. Dengan pelancaran produk kamera wayarles tersebut oleh jenama yang berbeza, banyak pengguna muda boleh didapati. Juga bersaing untuk membeli.
Walaupun kamera wayarles mudah dipasang, seseorang boleh melakukannya dengan mudah. Tetapi untuk mendapatkan pandangan yang lebih baik mengenai pengawasan, pemasangan kamera masih sedikit kemahiran pemasangan kecil.

Jadi, bagaimana hendak memasang kamera tanpa wayar?

Cctv Ampang nak share jawapan !!!

Langkah pertama, sistem pemantauan kamera wayarles yang biasanya dibeli di pasaran, adalah satu set peralatan lengkap, dan kamera boleh digunakan secara berasingan. Pada masa lalu, peranti tambahan seperti sinaran inframerah diperlukan untuk dipasang. Kini kamera wayarles telah berlalu. Penambahbaikan dan penambahbaikan tidak lagi memerlukan konfigurasi yang lain, dan masalah bahagian-bahagian ini diselesaikan secara langsung dalam satu perhentian.
Langkah kedua ialah memilih tempat dengan sudut tontonan yang baik. Dinding menegak atau sudut dinding atas adalah tempat yang baik. Ia tidak akan menduduki tempat apabila dipasang, dan ia akan kelihatan sangat harmoni. Skru skru terus ke dinding dengan pemutar skru. Asas dipasang ke dinding dengan skru, dan kemudian kamera dipasang pada bingkai asas.
Langkah ketiga, setelah memasang kamera dalam kedudukan tontonan yang baik, anda perlu menyambungkannya ke sistem telefon bimbit. Pada masa ini, anda perlu membuka telefon bimbit dan memasang aplikasi yang sepadan pada kamera. Pada masa ini, aplikasi kamera di pasaran menyokong Apple pada masa yang sama. Telefon mudah alih dan telefon Android.
Langkah keempat, selepas memuat turun aplikasinya di telefon bimbit, anda perlu mendaftarkan akaun peribadi, anda boleh menggunakan peti mel atau anda boleh mendaftar dengan nombor telefon bimbit anda. Kemudian ikuti arahan untuk menggabungkan operasi di App. Selepas telefon dan kamera berjaya disambungkan, anda boleh memasukkan antara muka pemantauan video pada telefon mudah alih anda.
Akhirnya, pastikan penghala di rumah anda dibuka semula, jadi anda masih boleh menggunakan telefon bimbit anda untuk memantau segala-galanya di rumah anda, walaupun di lapangan. Walau bagaimanapun, disyorkan apabila memasang sistem pemantauan sedemikian, cuba untuk mempunyai keadaan WIFI, kerana penggunaan lalu lintas masih agak besar.


Jarak penghantaran kamera tanpa wayar??

Cctv Budget nak share jawapan pada anda !!

Disebabkan perbezaan jarak penghantaran antara jenama kamera tanpa wayar, ia biasanya ditentukan mengikut struktur persekitaran penggunaan padang. Sekiranya kuasa yang sama berada dalam persekitaran yang terbuka, jarak transmisi akan lebih jauh, tetapi jika terdapat banyak halangan di dalam bilik, maka Jarak penghantaran akan lebih dekat. Oleh itu, setiap orang harus memilih produk yang sesuai dengan keperluan mereka.
Malah, jarak transmisi kamera wayarles, persekitaran dan resolusi produk, piksel, dan lain-lain boleh memberi kesan langsung. Saya harap melalui pengenalan ringkas ini, kita dapat memahami lebih jauh tentang jarak pemasangan dan penghantaran pemantauan kamera tanpa wayar.


Semoga tips sederhana ini boleh menjadi rujukan buat anda yang hendak membeli pakej kamera cctv.

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari PRO HERO CCTV. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

0⃣1⃣0⃣2⃣6⃣3⃣0⃣0⃣5⃣0⃣


No comments:

Post a Comment

KENALI JENIS-JENIS CCTV YANG BOLEH ANDA PILIH | CCTV MURAH AMPANG | CCTV BAJET DI KUALA LUMPUR DAN SELANGOR

Artikel ini membincangkan jenis-jenis CCTV yang terdapat dipasaran anda.  Sebelum membeli kita mesti mengenali jenis CCTV supaya ketika pr...