Wednesday, April 17, 2019

DOME CAMERA CCTV | CCTV AMPANG | CCTV SELANGOR | CCTV KUALA LUMPUR | CCTV MALAYSIA


Disini pasti ramai yang tidak tahu lebih lanjut mengenai jenis-jenis kamera CCTV. Selain itu, pasti ramai yang beranggapan bahawa jenis CCTV itu adalah sama dan berfikir bahawa fungsinya juga adalah sama. Disini kami akan menerangkan sedikit sebanyak ilmu pengetahuan lebih lanjut mengenai dome kamera CCTV.


https://www.facebook.com/Pro-Hero-CCTV-Budget-274070903259812/
Dome Camera CCTV


Nama dome kamera CCTV adalah disebabkan bentuknya yang seperti kubah. Dome kamera CCTV adalah antara kamera CCTV yang popular kerana modulnya yang mudah dipasang dimana sahaja.
Bila hanya melihat dari dari bentuknya sahaja sudah membuat orang sulit untuk membezakan arah lensa kamera. Jenis dome kamera CCTV adalah antara pilihan terbaik untuk pemantauan kerana mudah dipasang dimana sahaja.

Selain itu, jenis kamera dome CCTV ialah jenis kubah ini mempunyai sifat terbaru seperti kualiti gambar iaitu HD (High Definition), kamera inframerah untuk pengawasan ditempat gelap, wide dynamic range (WDR) sehingga lah jenis dome Kamera CCTV yang vandalproof (tahan rosak).

Kelebihan jenis dome kamera CCTV ialah tidak perlu lagi membeli bracket atau lensa tambahan. Jenis kamera kubah merupakan pilihan pengawasan keselamtan yang yang paling sesuai untuk rumah mahupun pejabat.



" Your Satisfaction is Our Priority "

Untuk anda yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari PRO HERO CCTV. Anda boleh menghubungi seperti yang di bawah:-

0⃣1⃣0⃣2⃣6⃣3⃣0⃣0⃣5⃣0⃣







PRO HERO CCTV, YOUR TRUSTED SECURITY

3 comments:

KENALI JENIS-JENIS CCTV YANG BOLEH ANDA PILIH | CCTV MURAH AMPANG | CCTV BAJET DI KUALA LUMPUR DAN SELANGOR

Artikel ini membincangkan jenis-jenis CCTV yang terdapat dipasaran anda.  Sebelum membeli kita mesti mengenali jenis CCTV supaya ketika pr...